special FOR you en kachak :)

assalamualaikum..

to :

en.kachak, sori iqa ta dpt cri tjuk lagu tu..
puas cari..
mybe tak explore abis-abisan tapi at least iqa dah try kan ?
sori again..
yg dpt hanyelah lirik lagu die jep..
2 pon sbb iqa dgr kat dlm movie tu.
puas dgr.pastu kejap2 stop..dgr balik..pastu stop balik..
yelah tak smpat salin lirik lagu tu..haha ! lawak je..
pape pon..hope en.kachak suke :)

nahh lirik dieee..

mengapa, aku rasa begini..
diriku bagai tak bermaya
mungkinkah ini dikatakan cinta
namun aku..tak berdaya

selama ini..aku sendiri
mengharungi onak ranjau hidupku.
kini kau hadir membawa cinta
namun aku..tak mengerti

apa aku, harus tahu keikhlasan hatimu ini
perasaan ku terhadapmu,
masih ada rasa sangsi
apa harus, ku terima atau menolak cintamu
apa aku sebenarnya seorang..
PEMBENCI CINTA..