my lil HEART, plish be strong ='(

Kita pernah “DILUKAI”
dan mungkin pernah “MELUKAI”
tapi kerana itu kita BELAJAR tentang bagaimana cara menghargai,
menerima, berkorban dan memperhatikan.

Kita pernah “DIBOHONGI”
dan mungkin pernah “MEMBOHONGI”
tapi dari itu kita belajar bagaimana sakitnya rasa dibohongi
dan erti KEJUJURAN.

Andaikan kita tidak pernah melakukan kesalahan dalam hidup ini,
mungkin kita tidak pernah belajar erti diri MEMINTA MAAF dan MEMBERI MAAF.

Setiap waktu yang telah kita habiskan dalam hidup ini,
tidak akan terulang kembali.
Namun ada satu hal yang masih tetap bisa kita lakukan,
iaitu BELAJAR dari masa lalu untuk hari ESOK yang lebih baik.

HYEE peeps !
act ari nie, iqa rase down sgt ! i dunno why, hati nie rase sangat sangat terluke ! kenape hidup ni tak bole jadi sempurna mcm yg kite selalu impikan ? kenape bile kite nak hepi, sesuatu yg buruk mezty akn trjadi !
kenape ? kenape ?

Hati, maafkan saya if saya tak pandai nak jage awak dgn sempurna..
Hati, maafkan saya sebab sering buat awak terluke.
Hati, maafkan saya sbb pilih org yg salah tuk awk berkongsi kasih dan sayang.
Hati, please maafkan saya.

kowg pernah tak sayang seseorg tu sepenuh hati korang?
mezty penah kan?
same la cam iqa,
iqa sayang sangat kat die ! sumpah sayang, but knape die mcm tak pndai hargai rse sayang iqa tu?
nape ? die nie bute hati sgt ke? nape tak fhm2 ?
haihhh.
kalo rase tak sudi nk kongsi rse syg tu,
please la, jgn bg harapan setinggi gunung Everest !
sbb hakikatnye awk sayang org len !
kenape awk jahat sgt buat hati saya cam sampah?
im trying tuk sabar, and terus tenang meniti hari esok,
terus berdoa tidak putus2,
saya harap hati awak tuk sy sowg je but its seem like i was the only one yg agak SYOK SENDIRI !
Ya Allah sakitnyeeee hati nie,
kalo saya bole putarkan waktu nie, saya pilih untuk tidak mngenali awak !
sebab rase sakit ni trlalu kuat !
sedihnye :'(

awk taw tak yg saya selalu bazirkan airmata sy tuk awak ?
awak taw tak yg saya nie selalu je ingat psl awak?
awak taw tak, mkin terluke aty sy nie, mkin bertambah rse syg sy kat awak !
awk tak nmpk ke ? i did evrything for us !
tp knape awak keep simpan dia dlm hati awk !
kenape :'(
ape kurang saya nie?

awak, kalo betol awak still syg dia,
plish pegi dari idup saya !
lepaskan saya dgn care yg plg terbaik !
hati saya nie tak mampu nak bertahan lame ! sakittttt sgttt taw tak !




p/s : my lil heart, please be strong syg :'(