there's NO such thing as being NORMAL..


aku tak suke tengok dye sedey...
aku benci biler tahu dye sedey...
aku tak nak dye sedey...

so.. tolong jangan sedey...
sebab tiap kali dye sedey..
aku hanya dapat tengok dari jauh..
bercakap dari jauh...
mendengar dari jauh...

tiada pelukan dari aku..
tiada siapa di sisi dye..
tiada siapa yang akan memegang tangan dye..
tiada siapa yang akan duduk di sisi dye..
melain kan diri dye sendiri..

dan aku benci itu..

cakap dengan aku..
bagitahu aku..
aku akan sentiasa ada dengan kamu..
walaupun aku jauh...
tapi...

 tolong jangan sedey...
saya sayang awak anum !


thanx fer d presents!! 
even time nie kite perang dunie ke 15 ! awak tetap anta hadiah nie kat saya..saya hargai pew yg awak dah buat selame nie..thanx again !
p/s : always loveyou oke !
                                                                     i love dat shirt !
                                                        mish you too lor