there's NO such thing as being NORMAL ( part 6 )

assalamualaikum


hye uolss :)

almost 2 weeks dah cuti sem,
seriously duk umah sgt2 la B.O.S.A.N !
nothing to do.
bangun, kemas rumah, makan, smyg, tgk tv, on9, makan lagi, gayot, tido.
dan begitu lah rutin harian yg mmg agak menyumbatkan !
lebey best dduk kat ostel,
even takde pape.
at least bole pegi clss, buat assgmnt ( even kdg2 mmg mls nak buat) ,
kacau orang ( ye ye sy taw pale sy mmg msuk air), haihh rindu sgt weyhh !

tapi untunglah saya ade cik cantik dlm idup sy,
huhu !
thanx yayang sbb sudi dtg umah sy yg tak bape nk cung tuh :)
sumpah besh bile awak datang taww !
awak wat saya hepi hepi hepi sgt sgt sgt !haha (amik kau)
kite pegi tgk wayang cite OMBAK RINDU ( smp blik mlm) huhu
kite pegi jalan2, (even tak byk tempat)
awak belanje beli shawl LEOPARD ! ( auww my feberet )
kite lepak ngn mama sme2 kat dapur,
tgk movie AL HIJAB pagi2 bute,
makan biskut oreo ( yg putar, jilat dan celupp ) pukul 4 pagi
do crazy things !
haha. asyik gelak2 je kite an ?
rindu rindu rindu taww !

awak2,
meh kite nak tunjuk muke tomey awak,
haha. picx nie mia yg snap taw !
lawak je mia an?
sayang, tgk ni.

tadaaaaaa :)





haha.
comel je awak !
awak2, thanx for everything awak buat kat kite taw ?
awak dah wat sume mende tuk wat saya hepi !
saya tak taw nak balas ape kat awak,
saya nak awak taw,
yg saya terlalu menghargai ape saje yg dtgnye dr awak,
awak sedar tak ?
yg awak dah bg saya banyak, banyak, banyak barang..
saya serba salah taw,
saya tak nk sume tu..saya bukan MATERIALISTIK !
sbb saya tak penah mintak pape lgsung dengan awak an.
cume saya harap awak sentiase ade ngn sy,
tak kire susah atau senang,
sakit atau sihat..
nyway, thanx taw awak !
kite suke every single things awak bg kat kite.
suke suke suke !

nie antara koleksi brg2,
yg awak dah bg kat saya..
saya janji akan jage dyowng sume nie elok2.
huhu. pomish to you :)


awak.awak ! thanx bg baju, seluar,shawl leopard auw3 nie. tomey amat ! saya suke !



sua pink feberet saya ! sumpah jatuh cinta ngn seluar nie <3



nie sume kasut yg awak bg kat saya ! thanx yayang. saya sayang2 gile2 sume kasut2 nie.


nanti kite meet lagi taw !
sedey lah bile time saya anta awak balik.
nak nanges pon ade.
saya tahan je nieh :(
pape pon cik cantik,
awak jge diri baik2 ea?
g keje drive leklok,
jage makan !
jgn tido lewat sbb nak kene nanges or gelak (ikot pale sy yg ngok ngek nie)
pape pon,
saya rindu awak kat sini,
saya doakan awak selalu cik cantik :)





p/s : tunggu saya datang sane eh ? kite teman awak shoppng lagi !muahxx..daaa~